Značka VOGE je na tuzemském trhu nová. Jak byste motocykly představil zákazníkům, kteří je ještě neznají?
Značka VOGE je nová, ano. Ale stojí za ní velmi známý výrobce LONCIN, firma, která patří mezi 3 největší výrobce motocyklové techniky na světě a vyrobí ročně kolem třech milónů strojů. Značka VOGE je prémiová řada motocyklů určených pro náročné trhy jako je Evropa či Amerika. Výrobce má eminentní zájem se na těchto trzích prosadit a jak na to, se naučil od renomovaných evropských značek, pro které již léta vyrábí motory či celé motocykly a skútry (např. BMW). Zatím jsou v programu stroje o objemu 300 a 500 ccm, ale další, větší, na sebe nenechají dlouho čekat...
Na vašich webových stránkách jsem našel, že VOGE vyrábí hned několik typů motorek, včetně naháčů nebo silničních motocyklů. Co myslíte, že bude mít u nás větší úspěch?
My odhadujeme největší úspěch u kategorie crossover s objemem 500 ccm. Tedy typ VOGE 500DS a 500DS Adventure. O tento typ motocyklů je momentálně v Evropě ohromný zájem a vzhledem ke kategorii, výbavě, designu a momentální situaci kolem pandemie, již nyní pociťujeme masívní zájem o tyto verze.
V nabídce je i elektrická verze s označením ER10. Je určená i pro český trh?
Tady je to složité. Veliká část motorkářů se na elektrifikaci dívá nelibě a doba tomu ještě asi není nakloněna. Věřím, stejně jako někteří zástupci automobilového sektoru, že spalovací motor rozhodně ještě neřekl poslední slovo a obě tyto technologie tu budou vedle sebe. My plánujeme tento typ zatím interně testovat a zároveň sondovat trh, jestli bude o něj zájem. Momentálně tedy v nabídce pro ČR není.
Jak vy osobně vnímáte tuhle elektrifikaci ve světě motorů?
Viz moje předchozí odpověď. Plus dodám, že v některých segmentech – speciálně urban commuter -má elektrický motocykl rozhodně smysl.
Co je hlavní výhodou značky VOGE?
Hlavní výhodu vidíme momentálně ve svěžím designu, dobře zvolených segmentech trhu, v síle samotného výrobce a samozřejmě velmi dobrém poměru cena/výkon.
Můžeme se těšit i na nějaké limitované edice?
Limitované edice jsou v naprosté většině parketa pro malosériové výrobce v té nejvyšší třídě, to není cesta, kterou se budeme se značkou VOGE ubírat.
Jaké je cenové rozpětí nabízených motocyklů?
Zatím startujeme s cenami pod sto tisíc korun u modelů s objemem 300 ccm, nejdražší verze modelu 500 DS Adventure vychází na 167 990 Kč.
Můžeme zmínit, kde si zákazníci mohou motorky prohlédnout?
Web je již samozřejmě funkční www.voge-bikes.cz a tam bude umístěn klasický seznam dealerů, kde si budou moci zákazníci modely osahat a vyzkoušet, samozřejmě až to situace kolem nás dovolí.