Řešení využívá principy umělé inteligence, díky čemu dokáže samo rozsegmentovat klienty dle jejich požadavku a tzv. ušít oslovení klientům doslova na míru. Nejčastěji formou e-mailů a SMS zpráv. Klientům je prostřednictvím nich zaslán jedinečný QR kód, vygenerovaný speciálně pro ně, který mohou využít pro rychlou platbu.
Po spuštění virtuální hlasové asistentky Emmy jde o další pokrok v oblasti digitalizace, který má zpříjemnit klientům život. Na existenci aktuální platby byli doteď klienti upozorňovaní informativními e-maily a SMS, které však neobsahovaly výši částky ani detaily k úhradě, jako je číslo účtu nebo variabilní symbol.
„V rámci pilotního projektu chceme ověřit, jak budou klienti na novou službu reagovat. Naším cílem je šetřit čas klientů a usnadnit jim v co možná největší možné míře provádění úhrad,“ uvedla Jana Hanušová, generální ředitelka společnosti ESSOX.
Díky technologii německého startupu Re:ceeve budou nově SMS zprávy a e-maily doplněny o funkční hypertextový odkaz na stránku s informacemi o částce a instrukcemi k její úhradě. Klienti tak získají potřebné informace pouze na jedno kliknutí. Na stránce s těmito informacemi je zároveň QR kód. Klienti s instalovanou aplikací mobilního bankovnictví tak mohou částku jednoduše rovnou zaplatit. Stačí kód naskenovat, platba se v aplikaci sama připraví a klient ji standardním způsobem pouze autorizuje.
29. října, Praha