Poradna

Kreditní karty

Kreditní karty

Jak zabránit zneužití platební karty?

Pokud patříte mezi vlastníky platební karty, buďte obzvlášť obezřetní:

  • Nikdy nenoste PIN spolu s kartou, a to ani např. v peněžence.
  • Noste kartu odděleně od ostatních dokladů i vaší peněženky.
  • Nenoste kartu jen tak v kapse.
  • Při ztrátě nechte kartu ihned zablokovat (volejte na tel. +420 267 197 197).
  • Ztrátu nebo odcizení dokladů nám nahlaste na tel. +420 389 010 422.
  • Pravidelně kontrolujte svůj měsíční výpis z kreditní karty a případné nesrovnalosti nám ihned ohlaste, volejte na +420 389 010 422.
  • Při každé transakci kreditní kartou vydanou ESSOXem obdržíte SMS zprávu – věnujte jí pozornost, v případě nesrovnalosti nás okamžitě kontaktujte (tel.: +420 389 010 422).
  • Mějte o své kartě přehled, nikomu ji nepůjčujte.
  • Nenechávejte kartu mimo svůj dohled (ani při placení v restauraci, ani jako zástavu např. při ubytování).
  • Nepoužívanou kartu znehodnoťte, nezbavujte se jí vyhozením do odpadkového koše.

Jaké zásady dodržovat při výběrech hotovosti z bankomatu?

  • Zkontrolujte bankomat, z něhož se chystáte vybrat hotovost ještě před vložením karty. Pozor zejména na tzv. skimmovací zařízení, která dokáží zkopírovat údaje z platební karty a sejmout PIN kód zadaný uživatelem bankomatu. Nejčastěji bývá toto zařízení umístěno v místě pro vkládání karty formou různých nástavců napodobujících originál nebo formou panelu, který bývá montován na originální součást bankomatu. Ke zjištění PIN kódu se využívají minikamery, nebo speciální klávesnice, které bývají umísťovány na původní klávesnici nebo místo ní. Vše je vyrobeno v materiálech a barvách velmi podobných originálu, jejich rozeznání proto nemusí být snadné.
  • Při zadávání PIN zakryjte celou klávesnici rukou.
  • Nedopusťte, aby vás při výběru někdo rušil.
  • Pokud ke vstupu do prostoru s bankomatem musíte k odemčení dveří použít platební kartu, použijte, pokud je to možné, pro vstup jednu platební kartu, pro výběr z bankomatu kartu druhou (skimmovací zařízení může být umístěno i na dveřní čtečce).

Jaké zásady dodržovat při platbách platební kartou na internetu?

  • Při placení kartou na internetu nikdy nezadávejte PIN. Tím potvrzujete pouze kontaktní platby nebo výběry z bankomatů. Nesdělujte osobně, po telefonu ani e-mailu žádné detaily o čísle karty, její platnosti a CVC, ani SMS kódech. My to od vás nikdy nepožadujeme.

  • Nakupujte jen u ověřených obchodníků, zejména ti totiž poskytují zabezpečení službou 3D Secure.

  • Internetové platby potvrdíte ePINem, který jsme vám zaslali po aktivaci plateb, a jednorázovým SMS kódem, který obdržíte při každé platě. Zdarma si také můžete stáhnout naši aplikaci ES-KLÍČ a platbu potvrdit biometricky, bez přepisování kódů.

 

Co dělat v případě ztráty nebo odcizení osobních dokladů nebo platební karty?

  • Hned jak zjistíte, že jste svou platební kartu ztratili, nebo vám byla odcizena, kartu zablokujte. Pro blokaci karet vydaných ESSOXem volejte na telefon +420 267 197 197.
  • Ztrátu nebo odcizení dokladů co nejdříve ohlaste policii – obdržíte potvrzení o nahlášení odcizených dokladů.
  • Ztrátu nebo odcizení dokladů nahlaste i dalším společnostem:
    • ESSOX – tel.: 389 010 422,
    • Vaší bance nebo např. sdružení SOLUS. Zamezíte tak aspoň zneužití vašich dokladů ke sjednání např. úvěrů.

Jak s Click to Pay zaplatím na internetu?

  • Při placení kartou na internetu u zúčastněného obchodníka zvolíte metodu Click to Pay.
  • Vytvoříte si profil na Click to Pay – vyplníte údaje o kartě.
  • Zvolíte možnost „Pamatovat si mě v tomto prohlížeči pro rychlejší platby“.
  • Při následující platbě:
    • na stejném zařízení a prohlížeči vás Click to Pay inteligentně rozpozná a zobrazí uložené karty k výběru,
    • v případě, že možnost „Pamatovat si mě v tomto prohlížeči pro rychlejší platby“ nezaškrtnete, nejprve vás Click to Pay ověří jednorázovým SMS/ e-mailovým kódem, pak zobrazí uložené karty.
  • Vyberete kartu, kterou si přejete zaplatit a platební údaje se automaticky načtou.
  • Transakce pokračuje k standardnímu ověření v ES-KLÍČi/ ePINem + SMS.

Je platební metoda Click to Pay bezpečná?

  • Digitální peněženka Click to Pay pro uložení vaší karty využívá vyspělou platební technologii založenou na bezpečnostních standardech a inteligentním zabezpečení Mastercard.
  • Údaje o vaší kartě ukládá v zašifrované podobě, nelze je opsat.
  • Při každém nákupu nahradí číslo karty virtuálním číslem, e-shop údaje o kartě nedostává.
  • Neregistrujete se, neukládáte heslo.
  • Click to Pay dokáže inteligentně rozpoznat, že se jedná o vás. V případě pochybností vás ověří jednorázovým SMS/ e-mailovým kódem.

Co je Click to Pay?

Click to pay je platební metoda od Mastercard, díky které nakoupíte kreditní kartou na internetu rychleji a ještě bezpečněji.

  • Digitální peněženka pro internetové platby. Pro uložení vaší kreditní karty využívá vyspělou platební technologii založenou na bezpečnostních standardech a inteligentním zabezpečení Mastercard.
  • Stačí, když:
    • při první platbě metodou Click to Pay zadáte údaje své karty,
    • před dokončením transakce zaškrtnete možnost: „Pamatovat si mě v tomto prohlížeči pro rychlejší platby“,
    • Click to Pay si vás bude pamatovat pro další nákupy – na stejném zařízení a prohlížeči vás inteligentně rozpozná a uložené karty vám zobrazí k výběru pro platbu.
  • Při každém nákupu Click to Pay nahradí číslo karty virtuálním číslem, e-shop údaje o kartě nedostává. Transakci ještě potvrdíte standardním způsobem – biometricky v mobilní aplikaci ES-KLÍČ.
  • Vaše údaje v Click to Pay změníte zde.

Je možné získat kreditní kartu od vaší společnosti?

O kreditní kartu není možné žádat napřímo. Kreditní kartu vydáváme pouze našim klientům v rámci věrnostního programu na základě spotřebitelského úvěru během splácení nebo po doplacení.

Jaké výhody přináší program Můj Mastercard?

Pestrou nabídku slevových kuponů od oblíbených obchodníků. Nabídka slev je pravidelně obměňována, vybírejte ze stále nových atraktivních akcí po celé České republice. Registrace do programu není potřeba, veškeré benefity k vaší kartě Mastercard vám zpřístupňujeme zdarma a zcela bez registrace (vyjma možných registrací na straně obchodníků). Více o programu najdete na www.mujmastercard.cz.

Karta BONUS

Přišla mi domů nabídka karty BONUS, jak mám postupovat?

Kreditní kartu BONUS zasíláme našim klientům jako odměnu za bezproblémové splácení úvěru. Nabídka je zcela nezávazná a je jen vás, zda ji využijete, nebo ne.

Kreditní kartu zasíláme vždy neaktivní. Aby bylo možné kartu použít, je třeba ji aktivovat. Aktivace je jednoduchá, a to buď po telefonu, nebo po vyplnění krátkého formuláře.

Návod naleznete vždy přímo v zásilce s nabídkou karty. V případě dotazů volejte náš Zákaznický servis +420 389 010 422.

Jak mohu kreditní kartu aktivovat?

Je to snadné. Kartu můžete aktivovat buď telefonicky, nebo zasláním Smlouvy o úvěrovém rámci. Držte se našich instrukcí, spolu to jistě zvládneme:

Prohlídněte si obdržené materiály, je v nich popsán jeden ze dvou způsobů, jak kartu aktivovat:

a) Telefonicky

Zavolejte nám na linku Zákaznického servisu +420 389 010 422. Po krátkém ověření, zda jste skutečně oprávněný držitel karty, se můžete začít chystat na nákupy. Kartu aktivujeme nejpozději do druhého pracovního dne.

Chcete-li kartu začít používat dříve, aktivujeme vám ji zdarma již do jedné hodiny.
Poplatek za ,,rychlou aktivaci" účtujeme dle Sazebníku pouze v případě nové převydané karty.

b) Zasláním smlouvy

Pokud jste spolu s nabídkou karty obdrželi také Smlouvu o úvěrovém rámci, pak ji jednoduše vyplňte a pošlete zdarma zpět na naši adresu. Přitom nezapomeňte:

- "Část smlouvy USCHOVEJTE" si podepište a ponechte jako svoji kopii smlouvy.

- "Část smlouvy ODEŠLETE" vyplňte, na poslední straně podepište a odešlete k nám v přiložené obálce.

 

Věnujte pozornost našim informacím, týkajících se zpracování osobních údajů, které jsou součástí zásilky s nabídkou karty.

Jak využívat bezúročné období?

Získejte peníze na nákupy, řešení nenadálých situací nebo jako pomoc před výplatou a neplaťte za ně úroky!

Hlavní výhodou karty je tzv. bezúročné období na nákupy v obchodech a na internetu, které trvá až 40 dní, vždy od 6. do 15. dne následujícího měsíce.

V měsíčním výpisu vám dáme vždy vědět, kolik máte uhradit, aby vám nebyly účtovány žádné úroky. Peníze z karty můžete takto využívat opakovaně, aniž byste zaplatili korunu na úrocích.

Bezúročné období se nevztahuje na výběry z bankomatu ani na převody peněz na bankovní účet.

Co jsou informační SMS zdarma?

S kartou BONUS vám automaticky a ZDARMA zasíláme přímo na váš mobilní telefon SMS o každé transakci (místě, datu, výši), kterou kartou provedete.

Máte tak neustálý přehled o vašich výdajích i o kartě samotné. Vždy po ruce, a to i off-line.

Jak funguje kurz při přepočtu měny u zahraniční transakce?

Zahraniční transakce v jiné měně než euro se přepočítávají podle směnného kurzu společnosti Mastercard z původní měny na eura. U všech transakcí se pak částka v eurech přepočítává kurzem "KB deviza prodej" platným v okamžiku zpracování platební transakce. Po platbě transakce v měně některého z členských států Evropského hospodářského prostoru naleznete v informační SMS o provedené transakci také odkaz na www.kb.cz/ecb, kde snadno zjistíte celkový poplatek za konverzi měny v rámci této transakce. Tento poplatek je vyjádřen procentním rozdílem mezi směnným kurzem KB a referenčním směnným kurzem Evropské centrální banky.

Jak mohu aktivovat platby na internetu?

Chcete-li platit kartou na internetu, kontaktujte linku zákaznického servisu +420 389 010 422 nebo vyplňte formulář Žádost o aktivaci e-commerce a zašlete jej e-mailem na adresu zakaznickyservis@essox.cz nebo poštou na adresu:

ESSOX s.r.o.
Oddělení kreditních karet
P. O. BOX č. 65
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice

Automaticky vám aktivujeme i službu zabezpečení internetových plateb 3D Secure.

Jak s kartou BONUS platit na internetu?

Nejprve si aktivujte možnost platit kartou na internetu. Stačí nám zavolat na zákaznický servis +420 389 010 422.

Internetové nákupy provádějte jen u ověřených obchodníků, kteří ve většině případů umožňují 3D Secure zabezpečný způsob úhrady online nákupů. Tyto nákupy pak můžete potvrdit pomocí ePINu a jednorázového SMS kódu nebo pomocí naší aplikace ES-KLÍČ pro jednoduché a rychlé ověřování transakcí. Aplikaci si můžete zdarma stáhnout v Google Play nebo App Store.

Jak taková platba na internetu probíhá?

Vyberte si způsob platby kartou v nákupním košíku. Budete přesměrovaní na novou stránku (platební bránu), kde zadáte:

  • Číslo karty (16místné číslo z přední strany karty)
  • Platnost karty (z pole „Valid Thru“ nebo „Valid Dates“ na přední straně karty)
  • Bezpečnostní CVC kód (poslední trojčíslí vytištěné na podpisovém proužku na zadní straně karty)

Potvrzení pomocí ePINu

Zadáte do platební brány:

  • ePIN - kód, který od nás obdržíte v SMS zprávě po aktivaci plateb kartou na internetu
  • jednorázový kód, který obdržíte v SMS zprávě po zadání údajů o kartě do platební brány.

Potvrzení pomocí ES-KLÍČe

  • Aplikace ES-KLÍČ vás automaticky vyzve k potvrzení platby, a to způsobem, který si při instalaci aplikace zvolíte. Platby můžete potvrdit biometricky – otiskem prstu nebo zadáním UPINu, vlastního kódu, který si v aplikaci nastavíte.

POZOR! Na internetu nikdy nezadávejte váš PIN kód! Nesdělujte osobně, po telefonu ani e-mailu žádné detaily o čísle karty, její platnosti a CVC, ani SMS kódech! My to od vás nikdy nepožadujeme.

V případě, že jednorázový SMS kód pro ověření platby zadáte chybně, požádejte o jeho opětovné zaslání. Zadání SMS kódu nebo ePINu můžete opakovat 3x, pak bude vaše telefonní číslo dočasně zablokováno pro ověření platby do následujícího dne.

Kontrolujte si pravidelně výpisy ke kreditní kartě a věnujte pozornost informačním SMS, které obdržíte po každé transakci zdarma.

 

Je platba kartou na internetu bezpečná?

Naše karty BONUS jsou chráněny nejvyšším stupněm zabezpečení - technologickým řešením 3D Secure.

Je-li touto službou zabezpečen i obchodník, poznáte zpravidla podle loga „MasterCard SecureCode“ a „Mastercard ID Check“. Může se ale stát, že e-shop na svých stránkách logo neuvádí a přesto požaduje 3D Secure ověření platby.

 

Pro vaši bezpečnost doporučujeme:

  • Nakupujte pouze u obchodníků, které znáte a důvěřujete jim. Znakem důvěryhodného obchodu je označení internetové stránky logem „MasterCard SecureCode“ nebo „Mastercard ID Check“.
  • Sledujte další bezpečnostní prvky, jako je např. zabezpečení stránek SSL certifikátem, které poznáte podle označení „https“ a ikonky „zámku“ v příkazovém řádku, například:

 

  • Před potvrzením platby si přečtěte nákupní řád, obchodní a reklamační podmínky.
  • Vytiskněte si objednávku pro případnou reklamaci zboží.
  • Vždy si zkontrolujte, zda vám přišlo potvrzení vaší objednávky.
  • Nikdy nezadávejte svůj PIN na internetu!
  • Pravidelně kontrolujte výpisy z kreditní karty a věnujte pozornost informačním SMS o transakcích.

Jak zjistím částku splatnou v bezúročném období nebo výši minimální splátky?

Výši aktuální minimální splátky nebo částku splatnou v bezúročném období naleznete ve svém měsíčním výpise, který je generován k 5.dni v měsíci. Výpisy zasíláme elektronicky na e-mailovou adresu, nebo poštou, dle toho, jakou formu distribuce jste si zvolili.

 

Jak si aktivuji zasílání elektronických výpisů?

Zasílání elektronických výpisů si můžete aktivovat pomocí formuláře zde a jeho zasláním na zakaznickyservis@essox.cz nebo na adresu

ESSOX s.r.o.
Zákaznický servis
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice.

Elektronické výpisy zasíláme ve stejném období jako ty papírové, tedy v dostatečném předstihu před splatností vaší měsíční splátky. Tato služba vás nic nestojí.

Co mám dělat při ztrátě nebo odcizení karty?

V takovém případě svou kartu bezodkladně zablokujte na telefonním čísle +420 267 197 197. Volat můžete také na linku  zákaznického servisu +420 389 010 422 od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou.

Jde kartou BONUS platit na PayPal?

Ano, jde. Ovšem nejdříve se musíte zaregistrovat na stránkách www.paypal.com, kde zadáte vaše kontaktní údaje a data o kartě.

PayPal si za registraci strhne nevratný poplatek v hodnotě 1 USD (cca 20 Kč). Následně inkasuje ještě 50 Kč za povinné potvrzení registrace karty jednorázovým 4-místním kódem PayPalu. Ten najdete v informační SMS o transakci, kterou vám obratem pošleme, v informaci o obchodníkovi, například: „PP*6235CODE“. Zmíněný poplatek 50 Kč vám po úspěšné registraci PayPal připíše zpět ve formě kreditu.

Upozorňujeme, že oba stržené poplatky jsou považovány za čerpání úvěru z kreditní karty a budou vám standardně úročeny.

Kolik mohu týdně z karty vyčerpat?

Z hlediska bezpečnosti máte na kartě nastavený týdenní limit ve výši 50 000 Kč pro platby v obchodě a na internetu. Pro výběry hotovosti z bankomatu činí výše limitu 10 000 Kč. Týdenním limitem je označováno období, počítáno vždy od pátku do čtvrtka.
V případě zájmu o jednorázové navýšení či snížení limitu nás kontaktujte na lince zákaznického servisu +420 389 010 422.

Jak zjistím aktuální zůstatek na kreditní kartě BONUS?

Zůstatek na vaší kreditní kartě jednoduše ověříte na lince zákaznického servisu +420 389 010 422 od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou.

Mimo pracovní dobu budete na čísle zákaznického servisu obslouženi pomocí hlasového automatu. Pro zjištění zůstatku je zapotřebí volat z telefonního čísla, které jste uvedl/a ve smlouvě. Dále si připravte vaše IVR heslo (pětimístné číslo), které jste obdržel/a v SMS zprávě o aktivaci vaší karty.

Svůj aktuální zůstatek můžete také ověřit v jakémkoliv bankomatu za poplatek 10 Kč.

 

Karta ESSOX Benefit

Jak mohu získat kartu ESSOX Benefit?

V současné době nové žádosti o vydání kreditní karty ESSOX Benefit nepřijímáme. Karta ESSOX Benefit představuje nový název (platný od 1. 1. 2013) pro stávající karty T-Mobile Bonus.

Jak zjistím aktuální zůstatek na kreditní kartě ESSOX Benefit?

Zůstatek na vaší kreditní kartě jednoduše ověříte na lince zákaznického servisu +420 389 010 422 od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou.

Mimo pracovní dobu budete na čísle zákaznického servisu (+420 389 010 422) obslouženi pomocí hlasového automatu. Pro zjištění zůstatku je zapotřebí volat z telefonního čísla, které jste uvedl/a ve smlouvě. Dále si připravte vaše IVR heslo (pětimístné číslo), které jste obdržel/a v SMS zprávě o aktivaci vaší karty.

Svůj aktuální zůstatek můžete také ověřit v jakémkoliv bankomatu za poplatek 10 Kč.

Jak využívat bezúročné období u kreditní karty ESSOX Benefit?

Získejte peníze na nákupy, řešení nenadálých situací nebo jako pomoc před výplatou a neplaťte za ně úroky!

Hlavní výhodou karty je tzv. bezúročné období na nákupy i výběry z bankomatu, které trvá až 76 dní, vždy od 1. do 14. dne 2. následujícího měsíce.

Pokud během této doby peníze vrátíte zpět na kartu, měli jste je k dispozici bez úroků.

Peníze vrácené zpět na kartu máte k dispozici k čerpání třeba hned v dalším bezúročném období. Peníze z karty můžete takto využívat opakovaně, bez toho abyste zaplatili korunu na úrocích.

Co jsou informační SMS zdarma?

S kartou ESSOX Benefit vám automaticky ZDARMA zasíláme SMS o každé transakci (místě, datu, výši), kterou kartou provedete přímo na váš mobilní telefon.

Máte tak neustálý přehled o vašich výdajích i o kartě samotné. Vždy po ruce, a to i off-line.

Jak funguje kurz při přepočtu měny u zahraniční transakce?

Zahraniční transakce v jiné měně než euro se přepočítávají podle směnného kurzu společnosti Mastercard z původní měny na eura. U všech transakcí se pak částka v eurech přepočítává kurzem "KB deviza prodej" platným v okamžiku zpracování platební transakce. Po platbě transakce v měně některého z členských států Evropského hospodářského prostoru naleznete v informační SMS o provedené transakci také odkaz na www.kb.cz/ecb, kde snadno zjistíte celkový poplatek za konverzi měny v rámci této transakce. Tento poplatek je vyjádřen procentním rozdílem mezi směnným kurzem KB a referenčním směnným kurzem Evropské centrální banky.

Jak mohu aktivovat platby na internetu?

Chcete-li platit kartou na internetu, kontaktujte linku zákaznického servisu +420 389 010 422 nebo vyplňte formulář Žádost o aktivaci e-commerce a zašlete jej poštou na adresu:

ESSOX s.r.o.
Oddělení kreditních karet
P. O. BOX č. 65
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice

Automaticky vám aktivujeme i službu zabezpečení internetových plateb 3D Secure.

Jak s kartou ESSOX Benefit platit na internetu?

Nejprve si aktivujte možnost platit kartou na internetu. Stačí nám zavolat na zákaznický servis +420 389 010 422.

Internetové nákupy provádějte jen u ověřených obchodníků, ti totiž ve většině případů umožňují 3D Secure zabezpečný způsob úhrady online nákupů. Tyto nákupy pak můžete potvrdit pomocí ePINu a jednorázového SMS kódu nebo pomocí naší aplikace ES-KLÍČ pro jednoduché a rychlé ověřování platebních transakcí, kterou si můžete zdarma stáhnout v Google Play nebo App Store.

Jak taková platba na internetu probíhá?

Vyberte si způsob platby kartou v nákupním košíku. Budete přesměrovaní na novou stránku (platební bránu), kde zadáte:

  • Číslo karty (16místné číslo z přední strany karty)
  • Platnost karty (z pole „Valid Thru“ nebo „Valid Dates“ na přední straně karty)
  • Bezpečnostní CVC kód (poslední trojčíslí vytištěné na podpisovém proužku na zadní straně karty)

Potvrzení pomocí ePINu

Zadáte do platební brány:

  • ePIN - kód, který od nás obdržíte v SMS zprávě po aktivaci plateb kartou na internetu
  • jednorázový kód, který obdržíte v SMS zprávě po zadání údajů o kartě do platební brány.

Potvrzení pomocí ES-KLÍČe

  • Aplikace ES-KLÍČ vás automaticky vyzve k potvrzení platby, a to způsobem, který si při instalaci aplikace zvolíte. Platby můžete potvrdit biometricky – otiskem prstu nebo zadáním UPINu, vlastního kódu, který si v aplikaci nastavíte.

POZOR! Na internetu nikdy nezadávejte váš PIN kód! Nesdělujte osobně, po telefonu ani e-mailu žádné detaily o čísle karty, její platnosti a CVC, ani SMS kódech! My to od vás nikdy nepožadujeme.

V případě, že jednorázový SMS kód pro ověření platby zadáte chybně, požádejte o jeho opětovné zaslání. Zadání SMS kódu nebo ePINu můžete opakovat 3x, pak bude vaše telefonní číslo dočasně zablokováno pro ověření platby do následujícího dne.

Kontrolujte si pravidelně výpisy ke kreditní kartě a věnujte pozornost informačním SMS, které obdržíte po každé transakci zdarma.

Je platba kartou na internetu bezpečná?

Naše karty BONUS Futuro jsou chráněny nejvyšším stupněm zabezpečení - technologickým řešením 3D Secure.

Je-li touto službou zabezpečen i obchodník, poznáte zpravidla podle loga „MasterCard SecureCode“ a „Mastercard ID Check“. Může se ale stát, že e-shop na svých stránkách logo neuvádí a přesto požaduje 3D Secure ověření platby.

 

Pro vaši bezpečnost doporučujeme:

  • Nakupujte pouze u obchodníků, které znáte a důvěřujete jim. Znakem důvěryhodného obchodu je označení internetové stránky logem „MasterCard SecureCode“ nebo „Mastercard ID Check“.
  • Sledujte další bezpečnostní prvky, jako je např. zabezpečení stránek SSL certifikátem, které poznáte podle označení „https“ a ikonky „zámku“ v příkazovém řádku, například:

 

  • Před potvrzením platby si přečtěte nákupní řád, obchodní a reklamační podmínky.
  • Vytiskněte si objednávku pro případnou reklamaci zboží.
  • Vždy si zkontrolujte, zda vám přišlo potvrzení vaší objednávky.
  • Nikdy nezadávejte svůj PIN na internetu!
  • Pravidelně kontrolujte výpisy z kreditní karty a věnujte pozornost informačním SMS o transakcích.

Jak zjistím částku splatnou v bezúročném období nebo výši minimální splátky?

Výši aktuální minimální splátky nebo částku splatnou v bezúročném období naleznete ve svém měsíčním výpise, který je generován k 1. dni v měsíci. Výpisy zasíláme elektronicky na e-mailovou adresu, nebo poštou do schránky, dle toho, jakou formu distribuce zasílání jste si zvolili.

Datum splatnosti je stanovený vždy ke 14. dni v měsíci. Splátku doporučujeme zasílat s dostatečným předstihem cca 3 dny při převodu na účet, 5 dní při platbě složenkou.

Po měsíčním vyúčtování odesíláme informaci o výši povinné minimální splátky také formou SMS zprávy na váš mobilní telefon. Pro více dotazů ohledně zasílání výpisů nás můžete kontaktovat na lince Zákaznického servisu +420 389 010 422.

 

Co mám dělat při ztrátě nebo odcizení karty?

V takovém případě svou kartu bezodkladně zablokujte na telefonním čísle +420 267 197 197. Volat můžete také na linku zákaznického servisu +420 389 010 422 od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou.

Kolik mohu týdně z karty vyčerpat?

Platební transakce můžete činit do výše Bezpečnostního (týdenního) limitu, který se počítá jako období od pátku do čtvrtka. Pro bezhotovostní platby činí výše limitu 50 000 Kč. Pro výběry hotovosti z bankomatu činí výše limitu 10 000 Kč. Na vaši písemnou či telefonickou žádost změníme výši bezpečnostních limitů prostřednictvím zákaznického servisu na tel. +420 389 010 422.

Jde kartou ESSOX Benefit platit na PayPal?

Ano, jde. Ovšem nejdříve se musíte zaregistrovat na stránkách www.paypal.com, kde zadáte vaše kontaktní údaje a data o kartě.

PayPal si za registraci strhne nevratný poplatek v hodnotě 1 USD (cca 20 Kč). Následně inkasuje ještě 50 Kč za povinné potvrzení registrace karty jednorázovým 4-místním kódem PayPalu. Ten najdete v informační SMS o transakci, kterou vám obratem pošleme, v informaci o obchodníkovi, například: „PP*6235CODE“. Zmíněný poplatek 50 Kč vám po úspěšné registraci PayPal připíše zpět ve formě kreditu.

Upozorňujeme, že oba stržené poplatky jsou považovány za čerpání úvěru z kreditní karty a budou vám standardně úročeny.

ČEZ karta

Kde získám informaci o aktuální čerpané částce na své ČEZ kartě?

Aktuální výši čerpané částky naleznete v měsíčním výpise, který je generován k 1.dni v měsíci. Výpisy zasíláme elektronicky na e-mailovou adresu, nebo poštou do schránky, dle toho, jakou formu distribuce zasílání jste si zvolili.


Čerpanou částku je možné také ověřit na lince Zázkaznického servisu +420 389 010 422.

Jak zjistím částku splatnou v bezúročném období nebo výši minimální splátky?

Výši aktuální minimální splátky nebo částku splatnou v bezúročném období naleznete ve svém měsíčním výpise, který je generován k 1.dni v měsíci. Výpisy zasíláme elektronicky na e-mailovou adresu, nebo poštou do schránky, dle toho, jakou formu distribuce zasílání jste si zvolili.

Datum splatnosti je stanovený vždy ke 14. dni v měsíci. Splátku doporučujeme zasílat s dostatečným předstihem cca 3 dny při převodu na účet, 5 dní při platbě složenkou.

Po měsíčním vyúčtování odesíláme informaci o výši povinné minimální splátky také formou SMS zprávy na váš mobilní telefon. Pro více dotazů ohledně zasílání výpisů nás můžete kontaktovat na lince Zákaznického servisu +420 389 010 422.

Jak mohu aktivovat platby na internetu?

Chcete-li platit kartou na internetu, kontaktujte linku zákaznického servisu +420 389 010 422 nebo vyplňte formulář Žádost o aktivaci e-commerce a zašlete jej e-mailem na adresu zakaznickyservis@essox.cz nebo poštou na adresu:

ESSOX s.r.o.
Oddělení kreditních karet
P. O. BOX č. 65
F. A. Gerstnera 52
370 01 České Budějovice

Automaticky vám aktivujeme i službu zabezpečení internetových plateb 3D Secure.

 

Mohu si změnit PIN na své ČEZ kartě?

Přidělený PIN ke kreditní kartě bohužel není v současné době možné změnit.

Jaká je maximální výše úvěrového rámce na ČEZ KARTĚ a jak ho mohu změnit?

Při podpisu smlouvy bylo možné získat maximální limit úvěrového rámce na své kartě ve výši 60 000 Kč. Pokud si přejete svůj dosavadní úvěrový rámec navýšit, je zapotřebí splnit následující podmínky:

  • mít aktivní kreditní kartu,
  • kartu používat minimálně 3 měsíce,
  • smlouva aktuáně nevykazuje dlužnou částku po splatnosti.

Pro žádost o navýšení úvěrového rámce kontaktujte linku zákaznického servisu +420 389 010 422 nebo vyplňte formulář Žádost o navýšení úvěrového rámce na kreditní kartě a zašlete jej e-mailem na adresu zakaznickyservis@essox.cz.
Výše úvěrového rámce ČEZ karty se může pohybovat od 10 000 Kč do 150 000 Kč. O výsledku posouzení žádosti vás budeme informovat prostřednictvím SMS nebo dopisem cca do týdne od přijetí kompletní žádosti..

 

×

Společnost ESSOX s.r.o. využívá na svých webových stránkách a ve svých aplikacích cookies.

Cookies jsou soubory, které se ukládají ve vašem zařízení při načtení webové stránky, díky nim můžeme snadněji identifikovat způsob, jakým pracujete s webovými stránkami, vstřícněji s vámi komunikovat, umožnit vám uzavřít půjčku, odhalit podvodné chování nebo cílit marketingové aktivity. Typy cookies a dobu jejich zpracování naleznete popsané níže, můžete si zde zvolit svou preferovanou variantu. Souhlas můžete kdykoliv změnit nebo zrušit.

Zobrazit nastavení